Błędny login lub hasło!
Zapomniałeś hasło?
 

Sorry, your browser does not support inline SVG.
 
 
 
INFORMACJE OGÓLNE
1. Sklep internetowy "Swiat Roweru M.Baranowski" umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z niniejszym regulaminem.
2. Sklep prowadzony jest przez firmę "Swiat Roweru M. Baranowski".
Dane firmowe są do wglądu na stronie O nas.
3. Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu.Utworzone zostanie konto użytkownika, które będzie zabezpieczone hasłem. Zamawiający zobowiązany jest do podania swojego adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu zrealizowania zamówienia.
4. Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póz. zm.)
5. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia zadania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania, oraz likwidacji konta użytkownika.
6. Poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego spowoduje uaktywnienie konta.
7. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.
8. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt
tel. +48 (22) 839 54 12,
e-mail: sklep@swiatroweru.com.pl
Promocje i upusty.
9. Aby otrzymać upust wystarczy jeżeli jednorazowo Państwo zakupów na kwotę 200zł. Od tego momentu przysługują rabaty:
- 5% na zakup roweru
- 5% na zakup akcesoriów
- 10% na usługi serwisowe
10. Warunkiem przyznania rabatu jest paragon fiskalny lub karta gwarancyjna wystawiona w naszym sklepie lub innym autoryzowanym punkcie sprzedaży GIANT.
11. Do upustów maja również prawo klienci sklepu internetowego.
12. Towary objęte promocja nie podlegają w/w upustom.
13. Na wszystkie Państwa pytania chętnie odpowiemy pod numerem telefonu: (022) 839 54 12
PRZEDMIOTY TRANSAKCJI
14. Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW sklepu internetowego SwiatRoweru.pl w chwili składania zamówienia.
15. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w cenach brutto (z podatkiem VAT) w złotych polskich.
16. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełna gwarancja producenta.
17. Produktu oznaczone jako "komis" są produktami używanymi, posiadają gwarancje pierwszego właściciela.
ZAMÓWIENIA
18. Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarcza czy tez nie.
19. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
20. Klient tworzy zamówienie na zasadzie wypełnienia wirtualnego koszyka. Koszyk dostępny jest tylko po zalogowaniu na stronie SwiatRoweru.pl
21. W momencie wysłania i potwierdzenia zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a firma Swiat Roweru - właścicielem sklepu. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. Złożenie zamówienia przez kupującego oznacza akceptacje postanowień niniejszego regulaminu. Klient po złożeniu zamówienia otrzyma e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikacje.
W następnej kolejności firma SwiatRoweru.pl przesyła e-mail informujący o akceptacji zamówionego towaru i numer konta bankowego (jeżeli podczas składania zamówienia została wybrana opcja "przedpłata"). Jeżeli Klient wybierze formę płatności Przelew (czyt. "Formy Płatności") to dopiero w momencie potwierdzenia wpłaty na konto firmy sklep przystąpi do wysyłki zamówionego asortymentu.
22. W niektórych przypadkach sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności.
23. Zamówienia, z wybrana forma płatności "Przelew bankowy" lub "Płatność PayPal", z których wpływ środków nie zostanie odnotowany przez firmę Swiat Roweru M. Baranowski w ciągu 7 dni, zostaną automatycznie anulowane.
24. Firma Swiat Roweru M. Baranowski zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.
25. O brakach towarowych lub ewentualnych problemach związanych z realizacja zamówienia Klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.
Formy płatności
26. Przelew na konto firmy:
Swiat Roweru M. Baranowski
01-684 Warszawa
11 1240 2063 1111 0010 6126 1306
W tytule przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać imie i nazwisko zamawiającego oraz numer zamówienia.
27. Pobranie, tj przy odbiorze przesyłki.
28. Firma SwiatRoweru akceptuje płatności kartą kredytową lub kartą debetową za pośrednictwem serwisu PayPal. Płatności kartą kredytową lub debetową traktowane są jak przedpłata.
29. W sklepie stacjonarnym można płacić kartami płatniczymi i kredytowymi.
30. Koszt przesyłki wg. cennika firmy transportowej, przy zamówieniu do 500 zł pokrywa odbiorca, przy wyższych zamówieniach przesyłka jest wysyłana na nasz koszt.
KOSZTY WYSYŁKI:
31. Poczta Polska tylko akcesoria i części - przedpłata : 10.00zl (z VAT)
32. Poczta Polska tylko akcesoria i części - pobranie : 13.50zl (z VAT)
33. Firma kurierska DHL akcesoria i części - pobranie / przedpłata : 14.90zl, rowery komisowe - pobranie / przedpłata : 49.00zł / 35.00 zł (z VAT)
FORMY PRZESYŁKI
34. Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym SwiatRoweru.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do innych krajów po indywidualnych ustaleniach.
35. Termin dostawy zamówionych towarów zależy od statusu podanego na witrynie,
Towar podany jako "dostępny" realizowany jest w 2 do7 dni z zastrzeżeniem, ze podczas potwierdzania zamówienia nie nastąpią inne uzgodnienia.
36. Zamówione towary będą dostarczane poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej lub Poczty Polskiej.
37. Koszty wysyłki uzależniony jest od sposobu wysyłki towaru oraz firmy transportującej.
38. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póz. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.
39. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwila pokwitowania na Nabywce przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
39a. Firma Giant wymaga aby rower był dostarczony do klienta w 100% gotowy do jazdy, w związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszym salonie lub możliwa jest dostawa naszym transportem na terenie Warszawy i okolic.
DOWODY ZAKUPU/FAKTURY
40. Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon lub Faktura VAT..
41. Dowód sprzedaży może być wysłany na adres mailowy odbiorcy lub oddzielnie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
ZWROTY
42. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji firmy SwiatRoweru.pl pod nr tel. /0 22 839 54 12 lub droga elektroniczna. Podstawa reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu.
43. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawa reklamacji zakupionego towaru.
44. Zgodnie z Ustawa z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód zakupu. Firma SwiatRoweru.pl gwarantuje zwrot wartości produktu.
Zwrot pieniędzy nastąpi przekazem pocztowym lub na konto bankowe w formie przelewu. Zwrotom nie podlegają koszty dostawy.
45. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta.
46. Klient zobowiązuje się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.
REKLAMACJE i GWARANCJE
47. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancja producenta. Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości.
48. W przypadku wykrycia wady podlegającej gwarancji, firma SwiatRoweru zobowiązuje się do:
a) wymiany wadliwego towaru na nowy, wolny od wad, lub
b) zamiany za zgodą klienta na produkt podobny
c) jeœli nie ma innej możliwości, zwrotu pieniędzy
49. Koszt przesyłki uznanej reklamacji ponosi SwiatRoweru.pl
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
50. Dołożyliśmy starań, by informacje zawarte na stronach sklepu były zgodne z prawda i aktualne, jednak informacje te nie są objęte jakakolwiek gwarancja. Istnieje jedynie niewielkie prawdopodobieństwo, że opisy umieszczone na stronach sklepu lub zdjęcia (a w szczególności kolory oferowanych produktów) mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu rzeczywistego.
51. Firma SwiatRoweru.pl nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialna wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, poœśrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów.
52. Odpowiedzialnośćœć za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcja obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego towaru.
Valid XHTML 1.0 Transitional
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.